Все разделы
  • @
  • «»{}∼
Brand Portfolio Strategy

Brand Portfolio Strategy

138618130
7987.5 руб.
Добавить в корзину
Описание
Launching brand extensions is seriously considered by companies as a profitable growth strategy. The basis of this study is the impact of brand portfolio strategy and differentiation on consumer evaluation of incongruent extensions, or extensions perceived to have low fit with the parent brand. The main issue addressed in this thesis is: how choice of extension brand portfolio strategy and differentiation strategy from its parent brand can compensate for the problems caused by lower perceived parent-extension fit? The study was designed as a 2x2x2 experiment to test the interaction between three independent variables (perceived fit, brand portfolio strategy and differentiation) and their impact on one dependent variable (brand extension attitude). The results support the initial proposition that wisely using brand portfolio strategy and differentiation strategy might compensate for lack of fit. Therefore, brand managers may overcome problems caused by lower perceived fit, and succeed with business expansion opportunities that might be found in lower fit categories.
Эта книга будет изготовлена в соответствии с Вашим заказом по технологии Print-on-Demand компанией ООО «Книга по Требованию». Print-on-Demand - это технология печати книг по Вашему заказу на цифровом типографском оборудовании. Книга, произведенная по технологии Print-on-Demand (POD) представляет собой классическую печатную книгу с соблюдением всех стандартов качества, от офсетной бумаги и плотного картона до качественного клея, используемого при изготовлении. Черно-белая текстовая или полноцветная иллюстрированная книга (в зависимости от исходного файла, подготовленного к печати) может быть изготовлена в разных вариантах: - в мягкой обложке (Клеевое Бесшвейное Скрепление); - скрепление скобой (для книг с небольшим количеством страниц); - в твердом переплете с клееным текстовым блоком; Материалы, используемые при производстве книги: - бумага текстового блока - офсетная (белая или кремовая) 80 г/м2 - мягкая обложка - бумага мелованная 250 г/м2; - ламинация обложки - матовая или глянцевая; - твердый переплет - картон 2 мм, каптал, белые форзацы, прямой корешок - сверхпрочный полимерный клей; - каждая книга упакована в термопленку. Каждый заказ обрабатывается в индивидуальном порядке: каждой книге, напечатанной по технологии Print-on-Demand, присваивается уникальный номер.