Все разделы
  • @
  • «»{}∼
Creating competitive Advantage from Cultural Diversity

Creating competitive Advantage from Cultural Diversity

138618261
9362.5 руб.
Добавить в корзину
Описание
2/3 of all mergers and acquisitions fail to meet their objectives due to cultural clashes. 75% of managers in international companies find it difficult to lead culturally diverse teams. This book deals with how we can leverage from the cultural diversity instead of seeing it as a problem that should be fixed. It combines academic research, field studies and Dr. Majlergaards experience from having worked with hundreds of companies around the world helping them benefitting from the cultural diversity. In a globalised world where products can and are copied faster than ever before the corporate culture is one of the most important factors for securing competitive advange. Anyone can copy your product, but no one can copy your culture. This book advices you on how you can use the cultural diversity in your organisation to develop a strong corporate culture that will help you accelerate organisational effectiveness and global competitive advantage. This book is intended for business leaders who seek ideas on how to take their organisation to the next level on the global scene and for academics who want to research this field further
Эта книга будет изготовлена в соответствии с Вашим заказом по технологии Print-on-Demand компанией ООО «Книга по Требованию». Print-on-Demand - это технология печати книг по Вашему заказу на цифровом типографском оборудовании. Книга, произведенная по технологии Print-on-Demand (POD) представляет собой классическую печатную книгу с соблюдением всех стандартов качества, от офсетной бумаги и плотного картона до качественного клея, используемого при изготовлении. Черно-белая текстовая или полноцветная иллюстрированная книга (в зависимости от исходного файла, подготовленного к печати) может быть изготовлена в разных вариантах: - в мягкой обложке (Клеевое Бесшвейное Скрепление); - скрепление скобой (для книг с небольшим количеством страниц); - в твердом переплете с клееным текстовым блоком; Материалы, используемые при производстве книги: - бумага текстового блока - офсетная (белая или кремовая) 80 г/м2 - мягкая обложка - бумага мелованная 250 г/м2; - ламинация обложки - матовая или глянцевая; - твердый переплет - картон 2 мм, каптал, белые форзацы, прямой корешок - сверхпрочный полимерный клей; - каждая книга упакована в термопленку. Каждый заказ обрабатывается в индивидуальном порядке: каждой книге, напечатанной по технологии Print-on-Demand, присваивается уникальный номер.