Все разделы
  • @
  • «»{}∼
Brand Names, Adoption and Diffusion

Brand Names, Adoption and Diffusion

138618810
8787,5 руб.
Добавить в корзину
Рекомендуем также
Описание
The current study explores the baby care industry in light of adoption and diffusion of two different types of innovation and how this can be affected by branding strategies and brand names. It finds that, in the baby care industry, differentiation is not the appropriate branding strategy for radical innovations, which is counterintuitive to the dominating logic on branding innovations. The customers in the baby care industry are emotion laden and appreciate a feeling of trust to a new product and / or a new brand starting with the brand name. Brand names have inherent meanings because they are able to evoke associations upon hearing without any product attached to it. Next, it casts doubts to whether it is social pressures according to Bass or the product's superior performance that accelerates the diffusion, which is enhanced further by an appropriate brand name. Thus, this study adds to branding innovations, naming brands, and adoption and diffusion literature, being the first to combine these concepts in the context of the baby care industry. Thereby, it contributes new insights, that are valuable to marketers as well, and opens arrays for future research.
Эта книга будет изготовлена в соответствии с Вашим заказом по технологии Print-on-Demand компанией ООО «Книга по Требованию». Print-on-Demand - это технология печати книг по Вашему заказу на цифровом типографском оборудовании. Книга, произведенная по технологии Print-on-Demand (POD) представляет собой классическую печатную книгу с соблюдением всех стандартов качества, от офсетной бумаги и плотного картона до качественного клея, используемого при изготовлении. Черно-белая текстовая или полноцветная иллюстрированная книга (в зависимости от исходного файла, подготовленного к печати) может быть изготовлена в разных вариантах: - в мягкой обложке (Клеевое Бесшвейное Скрепление); - скрепление скобой (для книг с небольшим количеством страниц); - в твердом переплете с клееным текстовым блоком; Материалы, используемые при производстве книги: - бумага текстового блока - офсетная (белая или кремовая) 80 г/м2 - мягкая обложка - бумага мелованная 250 г/м2; - ламинация обложки - матовая или глянцевая; - твердый переплет - картон 2 мм, каптал, белые форзацы, прямой корешок - сверхпрочный полимерный клей; - каждая книга упакована в термопленку. Каждый заказ обрабатывается в индивидуальном порядке: каждой книге, напечатанной по технологии Print-on-Demand, присваивается уникальный номер.