Все разделы
  • @
  • «»{}∼
Comparative Analysis in Retail

Comparative Analysis in Retail

138618878
8912.5 руб.
Добавить в корзину
Описание
Indian Retail Industry is growing at a fast pace. For last few years Big Bazaar, the leader in retail sector in India had not faced any major competition. But with launch of More Hyper store by Aditya Birla Group in North India it has got strong competitor. As the retail sector in India has a lot of scope for growth in coming years, a lot of new players are entering the market big time. The Book gives an insight into the proactive approach adopted at store level in Big Bazaar to face the competition. It gives a deep insight into the methods and techniques adopted by managers at store level to analyse the competitor,its strengths and weaknesses and that of their own store to tackle the competition. The analysis is based on customer mapping and price mapping of both stores. The analysis should help to throw some light on the competition in retail sector in India and the problems and challenges faced by the big retailers in attracting customers to their stores. The book should be especially useful to the professionals and students from marketing field and particularly those having interest in retail sector or attached to retail sector in any way.
Эта книга будет изготовлена в соответствии с Вашим заказом по технологии Print-on-Demand компанией ООО «Книга по Требованию». Print-on-Demand - это технология печати книг по Вашему заказу на цифровом типографском оборудовании. Книга, произведенная по технологии Print-on-Demand (POD) представляет собой классическую печатную книгу с соблюдением всех стандартов качества, от офсетной бумаги и плотного картона до качественного клея, используемого при изготовлении. Черно-белая текстовая или полноцветная иллюстрированная книга (в зависимости от исходного файла, подготовленного к печати) может быть изготовлена в разных вариантах: - в мягкой обложке (Клеевое Бесшвейное Скрепление); - скрепление скобой (для книг с небольшим количеством страниц); - в твердом переплете с клееным текстовым блоком; Материалы, используемые при производстве книги: - бумага текстового блока - офсетная (белая или кремовая) 80 г/м2 - мягкая обложка - бумага мелованная 250 г/м2; - ламинация обложки - матовая или глянцевая; - твердый переплет - картон 2 мм, каптал, белые форзацы, прямой корешок - сверхпрочный полимерный клей; - каждая книга упакована в термопленку. Каждый заказ обрабатывается в индивидуальном порядке: каждой книге, напечатанной по технологии Print-on-Demand, присваивается уникальный номер.