Все разделы
  • @
  • «»{}∼
Customer Retention and Relationship Management

Customer Retention and Relationship Management

138619116
9200 руб.
Добавить в корзину
Описание
Ghanaian banking industry has undergone many changes in terms of service delivery with the aim of improving the quality of customer service. The past few years have also seen a phenomenal growth in the sector which has led to intense competition among the industry players. It has become important for the banks to find new ways of managing their service delivery and maintain their customer base. This book provides readers the understanding of customer relationship management practices in the Ghanaian banking sector. The concept of customer participation in the service delivery process has a long history and is identified as one of the distinguishing characteristics of services and this study has further deepened the understanding of that with localization to the developing context. This book espoused key issues such as participation in service relationships should be held as an important function for services firms in which credence qualities play an important role in customer management and retention. The book develops a problem statement with literature review and discuses the methodology which leads to the analysis and the appropriate recommendation for industry and academia.
Эта книга будет изготовлена в соответствии с Вашим заказом по технологии Print-on-Demand компанией ООО «Книга по Требованию». Print-on-Demand - это технология печати книг по Вашему заказу на цифровом типографском оборудовании. Книга, произведенная по технологии Print-on-Demand (POD) представляет собой классическую печатную книгу с соблюдением всех стандартов качества, от офсетной бумаги и плотного картона до качественного клея, используемого при изготовлении. Черно-белая текстовая или полноцветная иллюстрированная книга (в зависимости от исходного файла, подготовленного к печати) может быть изготовлена в разных вариантах: - в мягкой обложке (Клеевое Бесшвейное Скрепление); - скрепление скобой (для книг с небольшим количеством страниц); - в твердом переплете с клееным текстовым блоком; Материалы, используемые при производстве книги: - бумага текстового блока - офсетная (белая или кремовая) 80 г/м2 - мягкая обложка - бумага мелованная 250 г/м2; - ламинация обложки - матовая или глянцевая; - твердый переплет - картон 2 мм, каптал, белые форзацы, прямой корешок - сверхпрочный полимерный клей; - каждая книга упакована в термопленку. Каждый заказ обрабатывается в индивидуальном порядке: каждой книге, напечатанной по технологии Print-on-Demand, присваивается уникальный номер.