Книги
  • @
  • «»{}∼
Can Advertising Save Lives?

Can Advertising Save Lives?

138624062
8650 руб.
Добавить в корзину
Описание
In the context of the rise in importance of social responsibility and the apparent downfall of the credibility of advertisers, this study explores the relationship between the two, looking for a solution that could lead to saving lives. More specifically, the present research investigates the influence of public social advertising on the motivation of individuals to donate blood. It also discusses the effects and persuasive power of several communication approaches, employed by advertisers. The study is based on original qualitative empirical research, involving content analysis of several international blood donation campaigns and a quasi-experiment with an international audience. The value of this book resides in its social importance - a better understanding of the motivations that drive people to donate blood, or stop them from engaging in this behavior. It is a map for communication professionals and students in an area yet uncharted by academic research, as well as a contribution to solving this perpetually current social issue.
Эта книга будет изготовлена в соответствии с Вашим заказом по технологии Print-on-Demand компанией ООО «Книга по Требованию». Print-on-Demand - это технология печати книг по Вашему заказу на цифровом типографском оборудовании. Книга, произведенная по технологии Print-on-Demand (POD) представляет собой классическую печатную книгу с соблюдением всех стандартов качества, от офсетной бумаги и плотного картона до качественного клея, используемого при изготовлении. Черно-белая текстовая или полноцветная иллюстрированная книга (в зависимости от исходного файла, подготовленного к печати) может быть изготовлена в разных вариантах: - в мягкой обложке (Клеевое Бесшвейное Скрепление); - скрепление скобой (для книг с небольшим количеством страниц); - в твердом переплете с клееным текстовым блоком; Материалы, используемые при производстве книги: - бумага текстового блока - офсетная (белая или кремовая) 80 г/м2 - мягкая обложка - бумага мелованная 250 г/м2; - ламинация обложки - матовая или глянцевая; - твердый переплет - картон 2 мм, каптал, белые форзацы, прямой корешок - сверхпрочный полимерный клей; - каждая книга упакована в термопленку. Каждый заказ обрабатывается в индивидуальном порядке: каждой книге, напечатанной по технологии Print-on-Demand, присваивается уникальный номер.