Код товара: 31994157
Generation of Artist''s Brand Image in Fine Art Licensing Business #1
−16%

Generation of Artist''s Brand Image in Fine Art Licensing Business

ISBN
9783844302653
Год выпуска
2011
Издательство
LAP Lambert Academic Publishing
Язык издания
Английский
Количество страниц
72
Перейти к описанию

О книге

This work introduces a new form of art marketing - visual art licensing, which unlike other marketing tools, provides revenue, and at the same time, generates brand awareness, gives stronger associati
Товар не доставляется в ваш город
 
Доставка недоступна
OZON Россия
Продавец
  • Безопасная оплата онлайн
  • Возврат 7 дней

Описание

This work introduces a new form of art marketing - visual art licensing, which unlike other marketing tools, provides revenue, and at the same time, generates brand awareness, gives stronger associations with artist''s brand, and enhances the profitability and popularity of the brand. By exploring fine art licensing business from the perspective of generating artist''s brand image, work analyzes four subjects involved in this process – the role of a fine artist in the modern world and the concepts of art marketing, branding and licensing. American Pop artist Andy Warhol was chosen for the case study. This controversial artist with different approach to fine art is widely discussed, interpreted and criticized in various sources. Although Warhol''s artworks were licensed just after his death, representatives of his artworks are actively working with various companies on licensing his works and at the same time generating Warhol''s brand image. This work especially valuable resource for artists, their managers, agencies and those who are involved in art marketing!

Комментарий

Artist''s Brand Image in Visual Art Licensing Business

ISBN
9783844302653
Год выпуска
2011
Издательство
LAP Lambert Academic Publishing
Язык издания
Английский
Количество страниц
72
Автор на обложке
Marija Simanskaite
Тип книги
Книга на иностранном языке
Информация о технических характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и основывается на последних доступных к моменту публикации сведениях

Издательства

  • LAP Lambert Academic Publishing Издательство
Отзывы о товаре 0 Generation of Artist''s Brand Image in Fine Art Licensing Business
Нет оценок

Вопросы и ответы 0

Как правильно задавать вопросы?

Будьте вежливы и спрашивайте о товаре, на карточке которого вы находитесь

Если вы обнаружили ошибку в описанием товара, воспользуйтесь функцией

Как отвечать на вопросы?

Отвечать на вопросы могут клиенты, купившие товар, и официальные представители.

Выбрать «Лучший ответ» может только автор вопроса, если именно этот ответ ему помог.