Why?

Why?

138873022
1662.5 руб.
Добавить в корзину
Описание

Why? is filled with relatable rants about a subject Martha Humler knows well: customer service. My wish is one day stories like these will be few and far between—but in the meantime, I hope Martha’s book gives you a giggle.”

—Ken Blanchard, coauthor of The One Minute Manager®, Legendary Service, and Raving Fans

“Martha’s stories are a lighthouse of actionable insights for service professionals that are swimming in a sea of mediocrity.”

—Dr. John Timmerman, Chief Scientist, Customer Experience & Innovation, Gallup

We’re all consumers, which means we’ve all been frustrated by poor customer service.

Martha Humler, who spent her career in retail and advertising and is married to one of the kings of customer service—an executive with the Ritz-Carlton Hotel Co.—shares her frustrations about mediocre customer service in a series of vignettes.

Along the way, she delivers common-sense tips and strategies that managers, leaders, and companies can use to cultivate a culture that revolves around customer service. In fact, this is one book business owners should provide to all staff. Topics include:

- self-checkouts and why they might not be the best way to slash costs;

- ways to keep delivering service after the sale;

- providing small amenities—like bread at restaurants—that build goodwill; and

- ways consumers can speak up to demand better customer service.

If you’ve ever left a drive-through window only to discover missing items, received items from an online purchase that look nothing like what you ordered or are tired of long-winded answering messages with dozens of prompts, then you’ll laugh out loud at these relatable rants.

Эта книга будет изготовлена в соответствии с Вашим заказом по технологии Print-on-Demand компанией ООО «Книга по Требованию». Print-on-Demand - это технология печати книг по Вашему заказу на цифровом типографском оборудовании. Книга, произведенная по технологии Print-on-Demand (POD) представляет собой классическую печатную книгу с соблюдением всех стандартов качества, от офсетной бумаги и плотного картона до качественного клея, используемого при изготовлении. Черно-белая текстовая или полноцветная иллюстрированная книга (в зависимости от исходного файла, подготовленного к печати) может быть изготовлена в разных вариантах: - в мягкой обложке (Клеевое Бесшвейное Скрепление); - скрепление скобой (для книг с небольшим количеством страниц); - в твердом переплете с клееным текстовым блоком; Материалы, используемые при производстве книги: - бумага текстового блока - офсетная (белая или кремовая) 80 г/м2 - мягкая обложка - бумага мелованная 250 г/м2; - ламинация обложки - матовая или глянцевая; - твердый переплет - картон 2 мм, каптал, белые форзацы, прямой корешок - сверхпрочный полимерный клей; - каждая книга упакована в термопленку. Каждый заказ обрабатывается в индивидуальном порядке: каждой книге, напечатанной по технологии Print-on-Demand, присваивается уникальный номер.