Книги
  • @
  • «»{}∼
Новинка

142948255
10710 руб.
Добавить в корзину
Описание
This study evaluated the impact of ICT-based marketing in Western Kenya.Data was collected from a sample of 384 farmers. SPSS package was used in analysis of data. A Chi square test was used to show the relationships. Results show a high statistical significant(p<0.01) variation in ICT tools used by farmers. Mobile telephony and radio were the commonly used at 36.5%. Also 'Soko hewani' SMS and IRP. Internet was least used at 4.7%. There's highly significant variation (p<0.01)in the effect of MIS services on HH maize marketing.MIS provided pure price information, non-price information and trade facilitation.64.4% of the farmers sited inadequate funds as a major constrain in application of ICT tools. Connectivity, inadequate proficiency and lack of group cohesion were also listed. Opportunities for application of ICT tools cited by 95.3% included proximity. The study recommends that future priorities in the development of MIS focuses on the access of poorer farmers to mobile telephones and radio. ICT policy for MIS services to target developing of infrastructure, hardware and knowhow, lowering costs of MIS services and replication of KACE MIS activities.
Эта книга будет изготовлена в соответствии с Вашим заказом по технологии Print-on-Demand компанией ООО «Книга по Требованию». Print-on-Demand - это технология печати книг по Вашему заказу на цифровом типографском оборудовании. Книга, произведенная по технологии Print-on-Demand (POD) представляет собой классическую печатную книгу с соблюдением всех стандартов качества, от офсетной бумаги и плотного картона до качественного клея, используемого при изготовлении. Черно-белая текстовая или полноцветная иллюстрированная книга (в зависимости от исходного файла, подготовленного к печати) может быть изготовлена в разных вариантах: - в мягкой обложке (Клеевое Бесшвейное Скрепление); - скрепление скобой (для книг с небольшим количеством страниц); - в твердом переплете с клееным текстовым блоком; Материалы, используемые при производстве книги: - бумага текстового блока - офсетная (белая или кремовая) 80 г/м2 - мягкая обложка - бумага мелованная 250 г/м2; - ламинация обложки - матовая или глянцевая; - твердый переплет - картон 2 мм, каптал, белые форзацы, прямой корешок - сверхпрочный полимерный клей; - каждая книга упакована в термопленку. Каждый заказ обрабатывается в индивидуальном порядке: каждой книге, напечатанной по технологии Print-on-Demand, присваивается уникальный номер.