Код товара: 158288470

Effectiveness of Humour in Advertising

Оставить отзыв
Год выпуска
2013
Тип обложки
Мягкая обложка
Автор на обложке
Rahman Arifur
Тип
Книга
Формат издания
152x220
Перейти к описанию

О книге

Advertising as an area of research is too extensive, that cannot be covered in one book alone. The author chose to focus on an area yet unexplored - emotional appeal, more specifically humour appeal among Bangladeshi consumers exclusively. Humourous
9 064 ₽
453 балла при оплате Ozon.Card
От 484 руб./месяц в кредит

Доставка

В Москву
В наличии
Срок доставки уточним при оформлении заказа
Найти книгу
  • Безопасная оплата: Банковской картой и ещe несколько способов оплаты
  • Возврат 7 дней
Гарантия легкого возврата
До 7 дней на возврат, полная гарантия

Описание

Advertising as an area of research is too extensive, that cannot be covered in one book alone. The author chose to focus on an area yet unexplored - emotional appeal, more specifically humour appeal among Bangladeshi consumers exclusively. Humourous appeal as a persuasive device is more consistent as a method which allowed the author to isolate advertisement likeability and effective use of humour in ads among Bangladeshi consumers as research material. Whether humourous ads indeed increases ad likeability and allow viewers to remember and recall a brand while purchasing products; and, how effective and appropriate it is among Bangladeshi people in general are one of the few areas explored in this book.

Характеристики

Год выпуска
2013
Тип обложки
Мягкая обложка
Автор на обложке
Rahman Arifur
Тип
Книга
Формат издания
152x220
Возрастные ограничения
12+
Количество страниц
96
Язык издания
Английский
Предмет обучения
Экономика
ISBN
9783659410901
Вес в упаковке, г
166
Информация о технических характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и основывается на последних доступных к моменту публикации сведениях
Отзывы
Помогите другим пользователям с выбором — будьте первым, кто поделится своим мнением об этом товаре.
index
Реклама