Код товара: 17128682

New Media and Public Relations

Оставить отзыв
Год выпуска
2012
Тип обложки
Мягкая обложка
Автор на обложке
Sandra DuhA©
Тип
Книга
Количество страниц
371
Перейти к описанию

О книге

The second edition of New Media and Public Relations captures how the extraordinary global adoption of social media in recent years has changed the way organizations and the public relate to one another. Scholars from around the world provide intrigu
Товар закончился
Продавец:
OZON
  • Безопасная оплата: Банковской картой и ещe несколько способов оплаты
  • Возврат 7 дней
Гарантия легкого возврата
До 7 дней на возврат, полная гарантия

Описание

The second edition of New Media and Public Relations captures how the extraordinary global adoption of social media in recent years has changed the way organizations and the public relate to one another. Scholars from around the world provide intriguing insights into how constantly emerging technologies require organizations to be interactive and authentic in virtual environments where control and creation of messages is a shared process. New theoretical perspectives are offered, along with case studies and practical suggestions for using online venues in corporate, charitable, political, cause advocacy, religious, health, university, and crisis settings. Although a number of authors from the first edition have returned to contribute to the second edition, the content of each chapter is entirely new.

Характеристики

Автор на обложке
Sandra DuhA©
Тип
Книга
Год выпуска
2012
Количество страниц
371
Язык издания
Английский
ISBN
1433116278
Тип обложки
Мягкая обложка
Вес в упаковке, г
660
Информация о технических характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и основывается на последних доступных к моменту публикации сведениях
Отзывы
Помогите другим пользователям с выбором — будьте первым, кто поделится своим мнением об этом товаре.