Код товара: 17129403

Social Media and Public Relations: Eight New Practices for the PR Professional

Оставить отзыв
Год выпуска
2012
Тип обложки
Мягкая обложка
Автор на обложке
Deirdre K. Breakenridge
Тип
Книга
Количество страниц
176
Перейти к описанию

О книге

In Social Media and Public Relations: Eight New Practices for the PR Professional, social marketing pioneer Deirdre Breakenridge teaches and demonstrates the eight new skills and mindsets PR/marketing pros need to build brands and engage customers in
Товар закончился
Продавец:
OZON
  • Безопасная оплата: Банковской картой и ещe несколько способов оплаты
  • Возврат 7 дней
Гарантия легкого возврата
До 7 дней на возврат, полная гарантия

Описание

In Social Media and Public Relations: Eight New Practices for the PR Professional, social marketing pioneer Deirdre Breakenridge teaches and demonstrates the eight new skills and mindsets PR/marketing pros need to build brands and engage customers in a social world. This concise, action-oriented book shows practitioners how to systematically expand their roles, improve their processes, and sharpen their strategies to engage with today’s more sophisticated and socialized customers. Drawing on her extensive client experience, Breakenridge helps you respond to consumers who demand control over their own brand relationshipsa?¦ marry communications with technology more effectively, and become your organization’s go-to resource on social technology decisionsa?¦ reflect social media realities throughout your policies and governancea?¦ generate greater internal collaboration, eliminating silos once and for alla?¦ listen to consumers’ conversations, and apply what you’re learninga?¦ build communications crisis plans you can implement at a moment’s noticea?¦ develop profound new insights into how consumers construct and perceive their brand relationships.,. practice “reputation management on steroids”a?¦ take the lead on identifying and applying metricsa?¦ and much more. For all PR, marketing, and communications executives and professionals; and for students intending to enter these fields.

Характеристики

Автор на обложке
Deirdre K. Breakenridge
Тип
Книга
Год выпуска
2012
Количество страниц
176
Язык издания
Английский
Тип обложки
Мягкая обложка
ISBN
0132983214
Вес в упаковке, г
450
Информация о технических характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и основывается на последних доступных к моменту публикации сведениях
Отзывы
Помогите другим пользователям с выбором — будьте первым, кто поделится своим мнением об этом товаре.