Internet Marketing: Integrating Online and Offline Strategies
Оставить отзыв
OZON
Код товара: 17130371

Internet Marketing: Integrating Online and Offline Strategies

Оставить отзыв
Тип книги:
Год выпуска
2012
Тип обложки
Мягкая обложка
Автор на обложке
Mary Lou Roberts, Debra Zahay
Количество страниц
512
Язык издания
Английский
Перейти к описанию

О книге

INTERNET MARKETING, 3RD EDITION provides comprehensive coverage of the rapidly changing field of Internet marketing that is timely and relevant. It relies on extant marketing theory where appropriate and introduces many conceptual frameworks to struc
Товар закончился
Продавец:
OZON
  • Безопасная оплата: Банковской картой и ещe несколько способов оплаты
  • Возврат 7 дней
Гарантия легкого возврата
До 7 дней на возврат, полная гарантия

Описание

INTERNET MARKETING, 3RD EDITION provides comprehensive coverage of the rapidly changing field of Internet marketing that is timely and relevant. It relies on extant marketing theory where appropriate and introduces many conceptual frameworks to structure student understanding of Internet marketing issues. Above all, it works on the premise that the Internet--whether used as a medium of communication or as a channel of distribution--is only one component of the contemporary marketer's arsenal. The key issue facing marketers today is how to best integrate this powerful new component, continuing developments in Internet marketing into their strategies and media plans. That ongoing challenge represents the essential theme of this text.

Характеристики

Год выпуска
2012
Тип обложки
Мягкая обложка
Автор на обложке
Mary Lou Roberts, Debra Zahay
Количество страниц
512
Язык издания
Английский
ISBN
1133625908
Вес в упаковке, г
980
Информация о технических характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и основывается на последних доступных к моменту публикации сведениях
Реклама
Отзывы