Код товара: 1798789

Guerrilla Marketing for Free: Dozens of No-Cost Tactics to Promote Your Business and Energize Your Profits

Оставить отзыв
  • Нет в продаже 983
Издательство
Год выпуска
2003
Автор на обложке
Jay Conrad Levinson
Тип издания
Отдельное издание
Тип
Книга
Перейти к описанию

О книге

The guru of the Guerrilla Marketing series, with over a million copies in print, teaches entrepreneurs how to market aggressively without spending one cent. Levinson, the authority on big-business marketing on a small-business budget, takes this conc
Товар закончился
Продавец:
OZON
  • Безопасная оплата: Банковской картой и ещe несколько способов оплаты
  • Возврат 7 дней
Гарантия легкого возврата
До 7 дней на возврат, полная гарантия

Описание

The guru of the Guerrilla Marketing series, with over a million copies in print, teaches entrepreneurs how to market aggressively without spending one cent.
Levinson, the authority on big-business marketing on a small-business budget, takes this concept one step further by offering scores of marketing ideas that are completely free. He proves that aggressive marketing doesn't have to be expensive if you use creative and unconventional means.
  • Hold a giveaway contest. You'll attract customers and acquire names for your mailing list.
  • Give free talks, consultations, and demonstrations. You'll establish yourself as an expert and publicize your business at the same time.
  • Post on websites, bulletin boards, and other online communities. They offer countless opportunities for spreading your business message.
  • Feed your clients. Sending cookies or offering free refreshments in your store can set you apart from the competition.
    Levinson offers dozens of other tips - some straightforward, many surprising - in a unique, indispensable guide that proves you don't have to pay top dollar to improve your bottom line.
  • Характеристики

    Издательство
    Год выпуска
    2003
    Автор на обложке
    Jay Conrad Levinson
    Тип издания
    Отдельное издание
    Тип
    Книга
    Количество страниц
    208
    Язык издания
    Английский
    ISBN
    0618276793, 978-0618276790
    Вес в упаковке, г
    280
    Информация о технических характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и основывается на последних доступных к моменту публикации сведениях

    Издательство

    Отзывы
    Помогите другим пользователям с выбором — будьте первым, кто поделится своим мнением об этом товаре.