1. Книги
  2. Литература на иностранных языках
  3. Английский язык
Код товара: 1800593
A New Brand World: 8 Principles for Achieving Brand Leadership in the 21st Century #1

A New Brand World: 8 Principles for Achieving Brand Leadership in the 21st Century

Тип книги:
Издательство
Penguin Books Ltd.
Тип обложки
Мягкая обложка
Тип книги
Книга на иностранном языке
Автор на обложке
Scott Bedbury, Stephen Fenichell
Тип издания
Отдельное издание
Перейти к описанию

О книге

What does it really take to succeed in business today? In A New Brand World, Scott Bedbury, who helped make Nike and Starbucks two of the most successful brands of recent years, explains this often my
OZON
Продавец:
OZON
  • Безопасная оплата онлайн
  • Возврат 7 дней
Гарантия легкого возврата
До 7 дней на возврат, полная гарантия

Описание

What does it really take to succeed in business today? In A New Brand World, Scott Bedbury, who helped make Nike and Starbucks two of the most successful brands of recent years, explains this often mysterious process by setting out the principles that helped these companies become leaders in their respective industries. With illuminating anecdotes from his own in-the-trenches experiences and dozens of case studies of other winning-and failed-branding efforts (including Harley-Davidson, Guinness, The Gap, and Disney), Bedbury offers practical, battle-tested advice for keeping any business at the top of its game.

Характеристики

Издательство
Penguin Books Ltd.
Тип обложки
Мягкая обложка
Тип книги
Книга на иностранном языке
Автор на обложке
Scott Bedbury, Stephen Fenichell
Тип издания
Отдельное издание
Количество страниц
240
Язык издания
Английский
ISBN
0142001902
Вес в упаковке, г
525
Информация о технических характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и основывается на последних доступных к моменту публикации сведениях

Подборки товаров в категории Английский язык

Издательства

  • Penguin Books Ltd. Издательство