Код товара: 1801712

Primer of Public Relations Research

Оставить отзыв
Автор на обложке
Don W. Stacks
Тип
Книга
Количество страниц
0
Язык издания
Английский
ISBN
1572307269
Перейти к описанию

О книге

This authoritative guide provides comprehensive coverage of the various research methods available to public relations practitioners. Written in a practical and direct style, the book takes readers step by step through the various elements of designi
Товар закончился
Продавец:
OZON
  • Безопасная оплата: Банковской картой и ещe несколько способов оплаты
  • Возврат 7 дней
Гарантия легкого возврата
До 7 дней на возврат, полная гарантия

Описание

This authoritative guide provides comprehensive coverage of the various research methods available to public relations practitioners. Written in a practical and direct style, the book takes readers step by step through the various elements of designing, conducting, and reporting PR-related research in both corporate and nonprofit settings. Informal and formal research methodologies are discussed in depth, including clear guidelines for using secondary sources, case studies, observational approaches,content analysis, sampling, survey research, and more. Demystifying statistical concepts and methods, the book provides detailed instructions for using SPSS, the widely available statistical software package. Numerous concrete examples, sample research tools and reports, and computer screen shots enhance the utility of the book, as do helpful review questions and practice problems at the end of each chapter.

Характеристики

Автор на обложке
Don W. Stacks
Тип
Книга
Количество страниц
0
Язык издания
Английский
ISBN
1572307269
Вес в упаковке, г
1000
Информация о технических характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и основывается на последних доступных к моменту публикации сведениях

Подборки товаров в категории Книги

Отзывы
Помогите другим пользователям с выбором — будьте первым, кто поделится своим мнением об этом товаре.