1. Книги
  2. Литература на иностранных языках
  3. Английский язык
Код товара: 1861666
Game Programming with Python #1

Game Programming with Python

Тип книги:
Издательство
Charles River Media
Серия
Game Development Series
Тип обложки
Мягкая обложка
Автор на обложке
Sean Riley
ISBN
1584502584, 978-1584502586
Перейти к описанию

О книге

If C and C++ are the languages of choice for game programmers, why should you consider using Python? Game Programming with Python explores this question in depth and teaches you why and how Python can
Товар закончился
5 049 ₽ 
Нет в наличии
OZON
Продавец
  • Безопасная оплата онлайн
  • Возврат 7 дней

Описание

If C and C++ are the languages of choice for game programmers, why should you consider using Python? Game Programming with Python explores this question in depth and teaches you why and how Python can reduce your development time, improve your technical designs, and make the entire development process more efficient. Game Programming with Python is about building games using Python. It deals with general concepts of game development and specifics that apply when using Python for game development. Some of the general topics include simulations, game architectures, graphics, networking, and user interfaces. The Python-specific topics covered include Python development strategies, using Python for data-driven systems, performance tuning, modules and packages, and interfaces between Python and other programming languages. Additionally, a series of increasingly complex examples are developed throughout the book using Python. Python is already being used by professional game developers in a number of popular commercial games, including the award winning Star Trek Bridge Commander (Totally Games), Freedom Force (Irrational Games), and Earth & Beyond (Electronic Arts). Games such as these use Python in three major ways: as a full-fledged programming language to develop real software systems; as a scripting language to control and interface between systems written in other languages; and as a data language to describe game rules and game objects. Throughout the book, each of these major uses of Python is discussed along with the differences between them. Written for Python programmers interested in learning game development, as well as game developers interested in using Python, the book assumes you have some programming background and a basic grasp of software engineering principles. Some knowledge of the game development process is also assumed, although a concise overview is provided.
Издательство
Charles River Media
Серия
Game Development Series
Тип обложки
Мягкая обложка
Автор на обложке
Sean Riley
ISBN
1584502584, 978-1584502586
Тип книги
Книга на иностранном языке
Язык издания
Английский
Количество страниц
448
Тип издания
Отдельное издание
Вес с упаковкой, г
1035.00
Информация о технических характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и основывается на последних доступных к моменту публикации сведениях

Издательства

  • Charles River Media Издательство
0
Отзывы
Нет оценок
Задайте вопрос о товаре
Вы сможете получить ответ от официального представителя и других пользователей

Как правильно задавать вопросы?

Будьте вежливы и спрашивайте о товаре, на карточке которого вы находитесь

Если вы обнаружили ошибку в описанием товара, воспользуйтесь функцией

Как отвечать на вопросы?

Отвечать на вопросы могут клиенты, купившие товар, и официальные представители.

Выбрать «Лучший ответ» может только автор вопроса, если именно этот ответ ему помог.

Спонсорские товары
Чугунные сапоги-скороходы | Донцова Дарья Аркадьевна. Спонсорские товары
14
−31%
Завтра доставит Ozon