1. Книги
  2. Литература на иностранных языках
  3. Английский язык
  4. Нехудожественная литература
Код товара: 23931800

Этот товар закончился

Похожие товары

Share This: The Social Media Handbook for PR Professionals #1

Share This: The Social Media Handbook for PR Professionals

Тип книги:
Издательство
John Wiley and Sons, Ltd
Год выпуска
2012
Тип обложки
Твердый переплет, суперобложка
Тип издания
Отдельное издание
Тип книги
Книга на иностранном языке
Перейти к описанию

О книге

"Share This" is a practical handbook to the biggest changes taking place in the media and its professions by the Chartered Institute of Public Relations (CIPR) Social Media Panel. The book was conceiv
Товар закончился
Продавец:
OZON
  • Безопасная оплата онлайн
  • Возврат 7 дней
Гарантия легкого возврата
До 7 дней на возврат, полная гарантия

Описание

"Share This" is a practical handbook to the biggest changes taking place in the media and its professions by the Chartered Institute of Public Relations (CIPR) Social Media Panel. The book was conceived and written by more than 20 public relations practitioners representing a cross-section of public, private and voluntary sector expertise using many of the social tools and techniques that it addresses.
The book is split into 26 chapters over eight topic areas covering the media and public relations industry, planning, social networks, online media relations, monitoring and measurement, skills, industry change and the future of the industry. It's a pragmatic guide for anyone that works in public relations and wants to continue working in the industry.
"Share This "was edited by Stephen Waddington with contributions from: Katy Howell, Simon Sanders, Andrew Smith, Helen Nowicka, Gemma Griffiths, Becky McMichael, Robin Wilson, Alex Lacey, Matt Appleby, Dan Tyte, Stephen Waddington, Stuart Bruce, Rob Brown, Russell Goldsmith, Adam Parker, Julio Romo, Philip Sheldrake, Richard Bagnall, Daljit Bhurji, Richard Bailey, Rachel Miller, Mark Pack, and Simon Collister.

Характеристики

Издательство
John Wiley and Sons, Ltd
Год выпуска
2012
Тип обложки
Твердый переплет, суперобложка
Тип издания
Отдельное издание
Тип книги
Книга на иностранном языке
Формат издания
160x235
Количество страниц
250
Язык издания
Английский
ISBN
978-1-118-40484-3
Вес в упаковке, г
540
Информация о технических характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и основывается на последних доступных к моменту публикации сведениях

Издательства

  • John Wiley and Sons, Ltd Издательство