Coffee's for Closers

Coffee's for Closers

27415087
2462.5 руб.
Добавить в корзину
Описание
In the current marketplace it's key to always be on the top of your game: on every sales opportunity. This book contains hundreds of practical ideas and real like techniques that can help you: - Prospect more effectively with key decision makers. - GAIN MORE REFERRALS. - Built rapport and be adaptable. - HANDLE EVERY OBJECTION. Close more business over the phone and in the field. - MANAGE YOUR TIME MORE EFFECTIVELY. This book is perfectly suited for sales professionals, sales managers, sales directors and business owners that want to consistently stay one step ahead of the competition. Tony Morris is the Co-Director of the Sales Doctor, a leading sales training company that have helped over three thousand sales professionals across seventy industries. He's a much sought after speaker, trainer and sales coach. "Tony is a real character, hard working, resourceful, ambitious and very funny, and those traits jump out from every page. He tracks his career from a painful start, matched only by an obstinate passion to succeed. He shares his techniques he employs to circumvent roadblocks and create opportunities." Claude Littner - Entrepreneur, Trouble-shooter and star of the show 'The Apprentice'
Эта книга будет изготовлена в соответствии с Вашим заказом по технологии Print-on-Demand компанией ООО «Книга по Требованию». Print-on-Demand - это технология печати книг по Вашему заказу на цифровом типографском оборудовании. Книга, произведенная по технологии Print-on-Demand (POD) представляет собой классическую печатную книгу с соблюдением всех стандартов качества, от офсетной бумаги и плотного картона до качественного клея, используемого при изготовлении. Черно-белая текстовая или полноцветная иллюстрированная книга (в зависимости от исходного файла, подготовленного к печати) может быть изготовлена в разных вариантах: - в мягкой обложке (Клеевое Бесшвейное Скрепление); - скрепление скобой (для книг с небольшим количеством страниц); - в твердом переплете с клееным текстовым блоком; Материалы, используемые при производстве книги: - бумага текстового блока - офсетная (белая или кремовая) 80 г/м2 - мягкая обложка - бумага мелованная 250 г/м2; - ламинация обложки - матовая или глянцевая; - твердый переплет - картон 2 мм, каптал, белые форзацы, прямой корешок - сверхпрочный полимерный клей; - каждая книга упакована в термопленку. Каждый заказ обрабатывается в индивидуальном порядке: каждой книге, напечатанной по технологии Print-on-Demand, присваивается уникальный номер.