Код товара: 2780400

Alignment: Using the Balanced Scorecard to Create Corporate Synergies | Каплан Роберт С., Нортон Дейвид П.

Оставить отзыв
  • Нет в продаже 2 253
Автор
Издательство
Год выпуска
2006
Тип обложки
Суперобложка
Автор на обложке
Robert S. Kaplan, David P. Norton
Перейти к описанию

О книге

Most organizations consist of multiple business and support units, each populated by highly trained, experienced executives. But often the efforts of individual units are not coordinated, resulting in conflicts, lost opportunities, and diminished per
Товар закончился
Продавец:
OZON
  • Безопасная оплата: Банковской картой и ещe несколько способов оплаты
  • Возврат 7 дней
Гарантия легкого возврата
До 7 дней на возврат, полная гарантия

Описание

Most organizations consist of multiple business and support units, each populated by highly trained, experienced executives. But often the efforts of individual units are not coordinated, resulting in conflicts, lost opportunities, and diminished performance
Robert S. Kaplan and David P. Norton argue that the responsibility for this critical alignment lies with corporate headquarters. In this book, the authors apply their revolutionary Balanced Scorecard management system to corporate-level strategy, revealing how highly successful enterprises achieve powerful synergies by explicitly defining corporate headquarters’ role in setting, coordinating, and overseeing organizational strategy.

Based on extensive field research in organizations worldwide, Alignment shows how companies can build an enterprise-level Strategy Map and Balanced Scorecard that clearly articulate the “enterprise value proposition”: how the enterprise creates value above that achieved by individual business units operating alone. The book provides case studies, actionable frameworks, and sample scorecards that show how to align business and support units, boards of directors, and external partners with the corporate strategy and create a governance process that will ensure that alignment is sustained.

The next breakthrough in strategy execution from the field’s premier thinkers, Alignment shows how today’s companies can unlock unrealized value from enterprise synergies.

Характеристики

Автор
Издательство
Год выпуска
2006
Тип обложки
Суперобложка
Автор на обложке
Robert S. Kaplan, David P. Norton
Тип
Книга
Количество страниц
302
Язык издания
Английский
ISBN
1591396905
Вес в упаковке, г
648
Информация о технических характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и основывается на последних доступных к моменту публикации сведениях

Подборки товаров в категории Книги

Персоны

  • Каплан Роберт С. Автор
  • Нортон Дейвид П. Автор

Издательства

  • Harvard Business School Press Издательство
Отзывы
Помогите другим пользователям с выбором — будьте первым, кто поделится своим мнением об этом товаре.