Код товара: 4696242

Advertising Now: TV Commersials (+ DVD-ROM)

Оставить отзыв
Издательство
Год выпуска
2009
Тип обложки
Интегральный переплет
Тип издания
Отдельное издание
Тип
Печатная книга
Перейти к описанию
Товар закончился
Продавец:
OZON
  • Безопасная оплата:
    Банковской картой и ещe несколько способов оплаты
  • Товар обмену и возврату не подлежит

Описание

For anyone who's interested in inventive commercials, this book covers many of the best contemporary examples from around the world. Though most of us change the channel or make a trip to the bathroom during commercial breaks, there are actually ads out there that are more like thought-provoking short films than the pushy, one-dimensional, in-your-face ads we know and hate. Whether it's an ad for the latest Nike sneaker or to raise awareness about the hazards of speeding, a commercial has a lot to communicate in under a minute, and it takes the sharpest creative minds to figure out how to execute ads that are entertaining and even eye-opening while getting the message across. This guide rounds up many of the best commercials of recent years. Chapters are organized by subject, such as Food & Beverage, Health & Beauty, Social & Political, Technology, and Transport, and individual entries include screenshots, a description of the spot, and a credit list.

Формат: 20 см x 25,5 см.

Характеристики

Тип издания
Отдельное издание
Тип
Печатная книга
Издательство
Год выпуска
2009
Количество страниц
384
Язык издания
Английский, Немецкий, Французский
Тип обложки
Интегральный переплет
ISBN
978-3-8228-4029-0
Вес в упаковке, г
1610
Комментарий:
Прилагаемый к изданию диск (DVD-ROM) упакован в специальный целлофановый конверт и вложен внутрь книги.
Информация о технических характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и основывается на последних доступных к моменту публикации сведениях

Издательство

Отзывы
Помогите другим пользователям с выбором — будьте первым, кто поделится своим мнением об этом товаре.